Wednesday, December 29, 2010

Auummm

Weehhoooo, sangat bangga dan sangat la heppy M'sia menang Piala AFF Suzuki. Aauuummm. Congrats for K. Rajagopal. Pemain2 muda nampaknye berjaya menjulang nama M'sia. Nama Fahmi & Shapee menjadi sebutan dan kebanggaan. Wahh, naik la saham diaorg. Dengar kata fan kat fb pun dlm beberapa minit terus melonjak ke 100k.

Seronok pagi ni aku dengar radio. Dengar cerita peminta bola sepak masa depa raikan kemenangan M'sia malam tadi. Ade yg siap peluk mamak kedai makan (sanggup korang ek, x de bau ke?). PM pun dah announce 31st Dec cuti, sbg rewards sbb M'sia dah menang. Tapi rasanya aku tetap kena dtg kerja esok. Kerja menimbun dan FYE closing. Sangat la x best. Walaupun aku bukan fan soccer, tp aku nak la jugak cuti (Boss, sila la ganti cuti jika saya kena dtg kerja esok).

Apa2 pun aku bangga dengan M'sia. Lepas ni x de la peminat bola tempatan menyumpah pemain2 bola kebangsaan kite (kerja nak menyumpah ke, cuba korang yg main aku nak tgk).

P/s: entah kenapa aku cepat sebak sejak akhir2 ni.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: