Sunday, January 2, 2011

Happy New Year 2011

Happy New Year!!

Selamat tinggal 2010, selamat datang 2011. 2010 banyak tinggalkan kenangan baik manis mahupun pahit bagi aku. Tahun yg menamatkan kisah hidup arwah abah dan memulakan perjalanan hidup aku sbg anak yatim.

Banyak betul halangan dan cabaran hidup sepanjang 2010 untuk aku. Bukan la tahun yg terbaik untuk aku, tp ade jugak benda baik yg berlaku, berhijrah ke company baru. Setakat ni tmpt baru sangat ok.

Harap2 2011 akan berikan yg lebih baik untuk kami sekeluarga. Kesihatan yg lebih baik, marriage life yg lebih menyeronokkan, pendapatan yg lebih baik, pendek kata segala yg terbaik la untuk kami. :)

Esok pulak amir akan start sekolah (tadika). Baru la aku paham perasaan ibu2 yg selama ini aku pertikaikan. Betul rupa2nya yg si ibu yg lebih2 excited & nervous. Amir happy je, aku yg lebih2 pikir apa akan jadi esok. Anyway, doakan semuanye berjalan dgn lancar.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

dieya said...

happy new year rin!
wah amir dah nak gi sekolah yea.. good luck amir!

azrin said...

happy new yr to you too!!
bile nak update pasal ur vacation? i miss ur entry la beb.