Monday, June 29, 2009

berita terkini

update sikit ttg anak2 kesayangan hamba... si adik dah mula makan nestum, actually dah start 2 minggu lepas cuma aku yg x teringat nak update. bukan main suka lagi die bila dapat makan, mula2 aku bagi mkn mase breakfast je, tapi ade satu ptg tu baby sitter kata die mengamuk sebab babysitter bagi susu tapi die expect nestum. hai, macam2 kerenah. si abang lak, dah rasmi die hidup dgn susu jer, bukan heran nye die nak makan. sedap macam mana pun lauk aku masak, (sedap ke aku masak?) die tetap kata takmo makan. sedih bila balik kg, org asyik kata, "anak azrin ni tak pernah nampak mak die suap makan". haaa, sekarang azrin dah mula suap anak makan, tapi si adik jer la yg makan, si abang hero hidup cuma minum susu ja.

lagi satu, maziz dah pandai meniarap. terkejut aku sabtu lepas bila aku toleh dari dapur nampak maziz dah meniarap. patut la diam jer, rupa2nye die ade project die tersendiri. apa lagi aku pun mula la snap gambar die. tgh2 syok snap gambar, amir pun datang, "nak hello mama" katanye, alamak, die nak hp baru aku... puas la aku sorok hp ni x kasi die main, die nampak jugak. aku pun ape lagi, pura2 la kata nak amik gambar die dgn adik die, lama jugak la baru die lupa pasal hp aku ni....

My first attemp.

Nak enterprem same.

inilah gelagat anak2 aku bila weekend kena duduk dgn mama die kat rumah. sebenarnye dua2 dah bosan tunggu abah depa balik dr training insurance agent. aku lak dah terpikir2 nak ajak husband aku jalan2 pusing kl. dan impian terlaksana bila husband aku balik2 ja terus ajak kami pi jalan2 kat midvalley. walaupun dalam kepala aku terpikir nak ke alamanda tapi aku tanpa lengah terus je angguk kepala dan ajak anak2 mandi dan bersiap. takut nanti argue lebih2, terus x jadi keluar. lagi haru duduk rumah sepanjang weekend.

hari ni seperti biasa, monday blues melanda, sebab tu la aku ade mase mengupdate blog ni, kalau idak jgn harap la nak bukak blog ni.

P/S: tetiba teringat nak balik kg.

No comments: