Thursday, June 18, 2009

Perang dah mula

Aku dah mula berperang dgn auditor, yr end come again. Skrg ni hidup aku dikelilingi dgn auditor, projection, forecast, analysis report dan mcm2 report lagi. Bila tiba mase ni aku mesti terasa nak berenti kerja. Tapi bila time aku free, aku rase bosan lak takde kerja dan jemu mengadap facebook dan online shopping. Memang lumrah manusia tak pernah puas.

Minggu ni Maziz ngan Amir agak terbiar. Duduk rumah babysitter sampai malam. Kesian budak2 tu. Keluar rumah pagi2 lagi, balik lak hari dah malam. 2-3 jam je sempat beramah mesra dgn aku sebelum masuk tido sebab aku dah penat seharian kat office bertempur dgn kerja2 aku.

Cuti aku kena freeze, maknanye aku x leh cuti sampai la habis audit. Nak buat camner, dah kerja. Minta2 la audit ni x berlarutan sampai bulan puasa nanti. Aku x nak jadi mcm bulan puasa 2 tahun lepas, buka puasa kat office makan nasi bungkus kedai mamak. Sedih gile bila teringat husband buka puasa sorang2 kat kedai.

P/S: Aku malas nak letak gambo, sebab aku malas nak upload dr kamera. Haha... tak sempat sebenarnye. Btw, maziz dah botak, amir plak dah semakin petah bercakap.

No comments: