Friday, June 26, 2009

main kejar2

jgn salah sangka plak, aku bukan main kejar2 dgn husband aku, tapi main kejar2 dgn mase. hidup dah makin tonggang langgang semata2 sebab aku nak habiskan audit dlm minggu ni jugak. hari2 balik malam. buka puasa (puasa ganti) pun kat opis. anak2 aku plak keluar rumah pagi2 malam baru la sampai rumah balik. tak sempat nak bergurau mesra, aku dah letih n ajak tido. kesian jugak aku tgk budak2 tu. kurang kasih sayang sejak aku buay dgn kerja office ni.

kadang2 aku rase penat sangat. yelah, bila balik kerja amik anak2 dan aku dah kena sambung aktiviti melayan anak2 pulak. dah lebih memenatkan bila husband aku takde bersama. husband aku skrg semakin busy dgn kerja luar die sbg insurance agent. takpe la usaha nak cari duit lebih untuk keluarga. mudah2an berjaya.

jgn x percaya, dah seminggu baju2 tak berlipat kat rumah tu. penuh ntah dah brp bakul aku pun malas nak tgk. jgn sampai husband aku kena cari seluar "kecik" die dlm timbunan2 baju tu sudah la. kalau idak mau aku kena kuliah subuh. so, mission aku untuk weekend ni adalah lipat baju.

Maziz: Abang, meh la buat gaya ultaman.

Maziz: Jgn la malu2, mama amik gambar tu.

Gambar2 ni je la sempat aku amik, ini pun baru bangkit tido pagi2 before pegi kerja. Ini je la mase yg aku bleh cri untuk main2 kejap dgn dua beradik ni. Sorry ek, nanti mama amik cuti kite main puas2.

P/S: Cuti aku kena reject. :((.....

No comments: