Friday, April 24, 2009

Shopping Sakan


Hasil bershopping kat pureen sale

Sabtu lepas, aku macam ibu2 yg lain tak lepaskan peluang untuk memeriahkan pureen sales. Hubsand aku cukup lemah bila aku ajak die pegi sale ni. Ramai orang katanye. Tapi hari tu mmg gile ramai org, bayangkan kami kena beratur dekat satu jam untuk bayar barang2 tu. Nasib baik anak2 kami tinggalkan kat rumah babysitter. (ibu2 mengandung x digalakkan pegi, takut kena langgar).

Hasilnye, aku dpt 14 botol BPA Free (mmg aku cari botol ni, untuk kesihatan anak2 aku), 2 paket pampers untuk Amir, 4 pasang baju & sock & mittens untuk Maziz, baby wipes dan sarung buaian. Total damage kami hari tu RM197.00. Tapi aku betul2 puas hati bila aku dpt botol BPA Free tu. Kat luar harga satu botol dalam RM9/pcs. Tapi aku dpt RM5/pcs. Botol ni takde kandungan kimia macam botol2 biasa yg kite pakai selalu. So, kesihatan anak2 lebih terjamin.

P/S: Shopiing macam tak sedar dah tgh bulan, banyak hari lagi ke nak gaji?? den dah pokai ni...

No comments: