Sunday, April 26, 2009

Tension - Renovation in progress

Tension betul aku weekend kali ni, jiran terchenta buat renovation. Bisingnye yg amat, menggegarkan satu rumah aku. Almaklum la, apartment kos rendah. Maziz tak dapat nak tido seharian dek kerana bunyi mesin potong besi. Kesian aku tgk die, naik bengkak mata die. Bila macam ni, terfikir plak, bila la rumah yg kami beli nak siap. Tak tahan aku duk apartment ni. Dah la hari2 aku daki tangga, bising pulak mengamatkan suasana. Aku benci duduk rumah ni.

Perasaan jemu pula mengamit jiwa bila aku tak larat melayan karenah anak2 dan si baby tua. Terasa sampai bila harus aku pikul semua ni sorang diri. Bukankah tanggungjawab ni perlu di pikul bersama. Tak terasa kah die betapa penatnye badan aku ni. Betapa berdenyutnye otot2 badan aku ni. Humm... bila masuk bab macam ni, aku dah semakin beremosi. Dah la, malas nak fikir.

P/S: Aku perlukan treatment untuk ketenangan jiwa. SPa is a good option to choose.

No comments: