Wednesday, December 16, 2009

demam

en maziz demam. since malam tadi badan die dah panas. kul 9.30 aku bagi die ubat, tapi sempat jugak die teman aku tgk Mr H aku kat AXN baru die terlelap. walaupun makan ubat tapi en maziz tidur tak lena, maybe sebab panas n dahaga. pukul 6 pagi aku terjaga, rasa kepala die panas balik. terus aku pegi amik air masak n tuala basah. air masak untuk bagi die minum. tuala basah sebab nak jaram kepala die. bagi ubat sekali lagi. sejam jugak la aku teman die sementara die nak tidur balik. kesian anak mama, demam.

hari ni aku pulak yang selsema. isk, aku benci selsema. rase tak selesa hidung aku bernafas. dah la tu, hingus cair lak tu. asyik nak meleleh je kerja nye. nasib la tak bersin kerap. kalau idak, confirm officemate aku rasa tak selesa. huhu, cepat la baik selsema nih.

p/s: hari ni aku amik half day, nak pi ambik stock tudung lagi.... (tgh bertatih buat bisnes tudung)

No comments: