Thursday, December 24, 2009

memandu tanpa lesen

haaa, ini la org yg memandu tanpa lesen tu...

malam tadi, kami bawak askar2 kami makan kat pizza hut, giant puchong. punya la kecoh, aku rase mcm perut aku je penuh, tapi tak kenyang pun. mana taknye, baru je naik tingkat dua, amir dah sebuk2 nak main kat funland. tapi kami heret juagk die pi order pizza dulu. kemudian pak pent angkut dua beradik tu ke funland.

tak lama kemudian aku tgk, pek pent dah balik semula ke pizza hut, si amir lak, berlari2 sambil jerit "nak main, nak main". ini la rupanye kalau pegi makan kat luar. mesti kecoh. tapi dapat jugak la kami bertahan sampai habis makan (yg sebenarnye tak habis sebab maziz plak dah nangis).

lepas habis makan sambil kena dera, kami angkut la askar2 tu ke funland. kopak aku RM5 sebab amir nak main kereta control plak. mula2 aku bayar RM3 je untuk 5 minit. tapi habis main kereta seperti gambar di atas, die nak main motor plak.


nampak tak muka puas hati si amir??

maziz: kereta ni tak bleh gerak ker?

korang nampak x garlic stick tu,
die tak nak lepas sampai la kiteorg belanja dlm giant.

p/s: i need some amusement... pak pent please take note!

No comments: