Monday, January 25, 2010

typical GS

sebelum aapa2 aku nak minta maaf kepada org yg berkaitan. hari ni aku terima satu panggilan telephone dr no yg aku tak kenali. antara perbualannye:-

En Z: hello
Aku: hello, nak cakay dgn siapa? (setelah melihat no yg x dikenali dan mendengar suara lelaki, aku saja buat suara ketat)
En Z: saya ni dari Per_ _ _ _ _ an, tetnatng aduan cik minggu lepas
Aku: ye, saye. ada apa2 yg boleh saya bantu
En Z: saya sekarang ade di kawasan Puchong, ingat nak jumpa dengan puan di rumah
Aku: oh, saya tgh kerja sekarang ni, tak de sape2 kat rumah, saya balik dalam pukul 6 ptg
En Z: oh, saya habis kerja pukul 5 ptg

lain2 perbualan 'tak penting' dah, yg penting adalah ayat die 'saya habis kerja pukul 5 ptg. ini lah typical GS yg aku katakan. ntah kenapa aku rase cam nak jer aku sekehkan kepala die, so, ko nak aku ambik cuti tunggu ko kat rumah ke apa? tetiba je emo kan. tapi aku emo ni sebab depa dah janji nak datang rumah aku minggu lepas, tapi x muncul2. senyap gitu jer, hari ni baru timbul balik. aku pun cam dah pasrah jer ttg aduan aku tuh. lantak la nak ambik tindakan atau tidak.

p/s: aku benci org2 yg typical GS nih....

2 comments:

dieya said...

hi azrin! saja menyinggah.. got ur link from ur fb page. lama x jumpa kan.. sejak mmu. sedar2 ko dah ada 2 cute boys! wahhh! anyways, aku dah link ur blog to mine :-)

azrin said...

ha'ah, lama tak jumpa since habis mmu, aku kind of jeles tgk gambar ko pi sana sini, hehe... anyway, aku pun dah link ur blog to mine...