Tuesday, January 5, 2010

dugaan

dugaan bermaksud cubaan atau ujian hidup. dalam dua tiga hari kebelakangan ni aku dengar mcm2 cerita dari kawan2 aku pasal dugaan dlm hidup depa. tak ketinggalan jugak aku, aku punya dugaan hidup aku sendiri. tapi aku lebih rela simpan dlm diri aku semuanye. mungkin belum masa yang sesuai untuk aku ceritakan dugaan hidup aku pada org lain.

dah selalu kite dengar, hidup kat dunia ni memang penuh dengan dugaan. hidup ni ibarat roda, ada masa kite di duga, kite akan berada di bawah. tapi ada masa juga kite gembira, tuhan bagi rewards kite ada di atas. bila dah ada kat atas, kena la pandai2 ingat orang yang ada kat bawah. sebab kite bukan ada kat atas selama2nye. (isk, merepek lak aku nih)

****************************************

aku dpt hadiah ni mase dept exchange gift semlm....

p/s: aku rase aku ada kawan yg dah psycho. asyik ingat gf lama, buhsan....

No comments: