Sunday, October 10, 2010

aachum... berhabuk

huhuhu, dah bersawang dah blog aku ni, punya la lama aku x update apa2, raya pun dah habis, cerita tentang raya pun aku x update.

life agak misserable sejak lepas cuti raya, nak catch up balik dengan workload dan siapkan mana yg tertunggak. backlog jugak perlu diclearkan, tambah2 plak kena back up officemate yg pergi maternity (again).

sekarang dah agak lengang (cuba ambik masa sebenarnye), officemate pun dah balik dr maternity leave tp yg peliknye sebahagian dr kerja die yg aku back up jadi milik aku selamanye. haish, time to look for other opportunity rasanye nih. post balance sheet pun dah siap, skrg tinggal audit for USP. tp masih ada lagi kerja tertunggak disebabkan org lain lambat update report yg aku masih perlu siapkan.

ikut hati, malas betul aku nak buat. agak boring sebab dah 3 tahun hadap rutin kerja yg sama. walaupun portfolio nampak menarik tapi bila dah hari2 hadap benda yg sama, bosan jugak aku. mcm mana aku nak belajar benda baru kalau lama sangat hadap benda yg sama. (kalau la boss aku baca entry ni, harap2 die paham yg janji die hanya tinggal janji).

dah, dah... mengarut lebih, jom buat kerja, nanti lagi banyak tertunggak...

No comments: