Thursday, October 21, 2010

Counting

Another 14 days to go, I'm counting towards my last day with REDtone. Will join new company soon on 8th Nov, Insya'allah. Pagi2 tadi datang kerja, mood dah lain. Ade jugak terbit malas nak buat kerja.

Tapi aku gagahkan jugak settlekan semua backlog, siapkan semua current report dan mula draft handover list. Backlog sudah hampir settle, tinggal a few current reports yg aku kena buat.

Actually, aku banyak belajar dkt REDtone ni, masa mula2 join aku agak kosong jugak, tp disebabkan tugas aku yg 'multi task' kat sini la buat ilmu aku makin bertambah. Credit to REDtone untuk itu.

Tadi ptg bila aku mula draft handover list, baru la aku realize, punya la panjang job function aku. Sampai waktu balik pun tak siap2 lagi. Ntah siapa la 'malang' kena ambik kerja2 aku tu. And the worst part is, orang itu cuma akan ade masa kurang dr 10 hari untuk belajar.

Anyway, I'm HAPPY to join the new company. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

A.I.N said...

congratz arin... new job kat mane rin?

azrin said...

thanks nurul, new job kat glenmarie, kembali ke logistics...