Thursday, October 28, 2010

air panas, ooo air panas

Last 2 weeks kami attend kenduri kat rumah cousin aku, die buat kenduri kecik2 + celebrate birthday anak die, Qairina. Dlm kul 12 kami gerak dr rumah, kire nak sampai sblm zuhor sbb kenduri die start lepas zuhor.

Nak dijadikan kisah dan teladan, maziz kena air panas masa kenduri tu. Org tgh sedap2 makan die pi skodeng tmpt letak air teh panas dan bukak paip bekas air tu. Apalagi, meraung la sekuat alam. Aku plak, x cukup tanah berlari nak menyelamatkan anak. Bukak terus baju die n pergi kat sinki untuk cucurkan perut dgn air paip. Kena kat perut plak tu. Nasib baik x apa2, cuma merah sikit. Teladan buat aku, jgn biar anak main bersepah time kenduri.

Mari tgk gambar yg menceritakan kejadian. :)

comel x saya?

posing lagi....

sempat tgk cameraman walaupun sakit

meraung satu rumah bleh dengar

saya dah baik, dan jom kita main.....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: