Wednesday, November 3, 2010

meroyan!!

mood aku hari ni nak mencarut jer, pepagi org dah tanya aku sapa yg replace kerja aku, soalan tu tak per la jugak, aku bleh jawab lagi. soalan ke-2, bleh ke org tu buat, haish, ade aku kisah? aku dah ajar, dan org tu plak higher level dari aku, kalau x reti buat kerja, suruh je org tu resign, jgn gaji nak banyak, title nak tinggi tapi excel pun x reti nak explore. sangat bengap ok, hyperlink x tau, group n ungroup tak tau, ntah2 vlookup pun x tau. nasib ko la minah, ko hadap la file aku yg banyak formula n link sana sini tuh. agak2 ko x paham, baik ko berenti jer duduk rumah gentel telur. (kan aku dah cakap, mood aku nak mencarut je hari nih).

tgh hari tadi, mood agak ok sebab ade farewell party, ni aku cerita next entry, gambar x sempat bluetooth lagi. lepas je lunch, aku dengan penuh azam nak siapkan kerja yg sebenarnye aku buat untuk memudahkan org yg replace aku, jadi luntur semua nye lepas ade boss (yg bakal jadi ex-boss dalam masa kurang 48 jam) suruh aku tolong settle kan lagi satu benda yg sebenarnya akan memudahkan org yg replace aku. isk, ayat aku ni mcm dah tonggang terbalik plak. bahasa mudahnye, skrg ni aku kena buat semua benda jadi mudah untuk org yg replace aku, formulakan mana x formula, link kan mana x link, cantik kan mana x cantik. heh, banyak cantik muka ko, ade yg aku delete terus file2 tuh kang. baru ade akal.

isk, udah la, lagi banyak aku tulis lagi banyak aku sumpah org kang, mood x berapa nak ada ni, harap2 ptg ni mood kembali ok sebab ade gathering dgn ex-redtone. time for party.

p/s: encik husband, sila ambik anak yer, mama nak pergi cucuk langit.... weeeehoooo

No comments: