Monday, April 26, 2010

celebrating good news dgn hingus meleleh....

sabtu lepas kami ke PD, ade family gathering sebelah pent. dan hasilnye aku anak beranak bawak balik penyakit. skrg ni satu family sakit tekak, batuk n selsema. aku dah rase sakit tekak since hari sabtu, tapi sebab cuaca panas dekat PD, aku minum jugak air batu. so hasilnye, skrg batuk dan selsema.

semalam kami ke KPMC, ambik ubat untuk amir dan maziz. doktor suggest maziz ambik nebuliser. so, paham2 la bila budak kena ambik nebuliser, raungan die satu KPMC bleh dengar. kesian pun ade, tapi demi untuk kesihatan die, aku gagahkan jugak hati aku dengar die menangis. tapi amazingly, lepas ambik nebuliser, kahak die kurang. so, harap2 amir dan maziz cepat2 la sembuh dr batuk n selsema. aku pun!! :D....

p/s: oh, aku ade good news, tapi apa2 pun kena tunggu surat confirmation baru aku bleh announce. harap2 cita2 kecil aku ni jadi kenyataan.

2 comments:

dieya said...

wah.. apakah good news itu? saspen sungguh! :-D

azrin said...

jeng3x... tungguuu....