Sunday, April 4, 2010

sepetang di taman...

semalam ptg, bila aku bangun dari tidurkan maziz (tidurkan maziz dgn aku2 pun tidur), aku tgk amir masih lagi x tidur (tidur ptg). yang tidur pak pent, mana tak nye asyik balik lewat malam/awal pagi jer. rase nak je aku pi bakar studio jemming tu, biar melekat sikit kat rumah. huhu, adil ker? dah le, tak nak merapu. sebab hari pun dah lewat petang, tak la lewat sangat tapi dah pukul 5.30 ptg, dan disebabkan aku takut amir tidur petang dan berjaga tgh malam, aku terus kejut pak pent, ajak pi padang MPSJ, Taman Wawasan, Puchong.

lepas siap2 dan pekena semangkuk soto yg aku masak sendiri, kami pun keluar ke padang MPSJ. saje nak bagi amir n maziz penat n tidur awal. haaa, asyik misi bagi anak2 tidur awal je nih, ada muslihat ke disebalik nye? adakah maziz bakal dapat adik tahun depan? oh tidak! sebenarnye, aku tak larat nak layan kerenah depa kalau pak pent tak de kat rumah sebab jaga studio jemming die. so, bila amir penat die akan tidur awal. maziz plak, mcm tak de istilah penat, die akan berjaga, menjelajah keliling rumah selagi lampu n tv tak tutup. almaklum la org tgh mabuk dapat kaki.

seronok jalan2 pusing2 taman...

maziz lagi, mana amir?

haaa, tu amir, tgh main pasir....

haus nye.....

p/s: i like FT performance last night....

2 comments:

A.I.N said...

amboii..mentang2 le maziz dh dpt kaki, motif ke taman je ye... :)

azrin said...

haha, harus la kan, kalau ke shopping complex nanti kena "boom boow pow" plak...