Thursday, April 29, 2010

yang terindah....

yang terindah, OST Adamaya yg merupakan jugak OST I'm not single. aku minat nak tgk cerita adamaya nih, tapi selalu miss sebab aku sampai rumah pun dah pukul 7, bila amik anak2, confirm x dpt tgk dah, channel kartun jadi pilihan depa. kat office ada jugak niat nak tgk dkt tv3.com.my, tapi nanti dikata curi tulang plak. huhu, miss jer la aku nak tgk cerita nih. tapi sebenarnye hari ni aku nak cerita pasal OST cerita nih, yang terindah. lagu ni sangat2 la menyentuh perasaan aku. tetiba teringat betapa bertuahnye aku bersuamikan pent. walaupun bukan setiap saat merasai kebahagiaan berumahtangga, aku amat berterima kasih sebab rumah tangga kami masih kekal sampai kehari ini. lagu ni aku tujukan untuk mr pent. terutama sekali rangkap yg aku highlight kaler merah tuh.

Ost Adamaya – Yang Terindah – Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

P/s: mode romantik... mode malam jumaat... :)

2 comments:

Azfaliza Abd Latif said...

arin, aku pun tengah feeling2 tuju lagu kat kito..ahahahaa :D

azrin said...

kuang3x... hari2 aku rase nak dengar lagu nih, dr I'm not single aku dah minat... sweetkan lagu nih