Tuesday, March 16, 2010

back at REDtone, HQ

balik je ke HQ, kerja yg berlambak dah tunggu kehadiran aku, kerja yg dah hand over zaman tok kaduk pun aku masih kena check (ini agak x betul, exec kena check kerja senior exec, apakah itu?). dah la tak lama lagi interim audit akan bermula, banyak benda yang aku kena kemas kinikan. ini la yang orang kata, kerja kite tak sempat buat, asyik kena tolong kerja orang lain jer. dengan report internal audit aku tak siap lagi. mana la aku nak cari masa buat kerja2 ni semua. (padahal mase free guna untuk update blog, hehe).

p/s: jom kite siapkan kerja....

2 comments:

raF|za said...

tak suka kena buat kerja orang lain pastu kerja tuh banyak problem. nanti kena pk solution, rimas! huhuh..

azrin said...

yup, mmg tak suka kena buat kerja org lain, rimas sebab mesti ade problem kena solvekan....