Tuesday, March 9, 2010

Day1 @ REDtone Wimax Office, KK - episod 2

huh, sungguh mahal taxi fare dekat KK ni, airport ke office RM30, office ke hotel RM27. kopak aku bulan ni. sampai je hotel semalam, letak je beg, project pertama aku snap gambar bilik dulu. lepas call hubby, aku mandi siap2 nak jalan2 pasar malam. jalan kaki je dari hotel sebab tak la jauh sangat dari hotel. anjung senja kat depan hotel tempat aku ngan hubby lepak 3 tahun lepas tgh renovate, tak bleh la aku nak mengimbau kenangan lampau.

sambil jalan, sambil ambik gambar. orang keliling pun hairan tgk aku duk snap gambar. mase tgh snap gambar sunset, ade satu abang tu cakap "orang mana ni ramai2 dtg tangkap gambar matahari" . masa tu mmg ramai taiwanese tgh snap gambar sunset. sila jamu mata ye:-

the waterfront...

sunset moment...

udang bakar... fresh oooo

ikan bakar, also fresh....

harganya....

my diner....




No comments: