Wednesday, August 12, 2009

all the way from bandung...

Last month kawan aku pegi Bandung nak shopping barang2 untuk wedding die, aku pun ape lagi, mengambil kesempatan mengirim Japanese Cotton dari sana. Sebenarnye aku pun x tau sejauh mana kualiti Japanese Cotton dari sana tapi try2 la kirim. Satu untuk amk aku, satu untuk aku. Walaupun x pakai baju kurung ke office aku tetap nak jugak satu untuk aku. Nak buat pakai pegi wedding. Eh cantik ke pakai baju cotton pegi wedding?

Dua hari lepas aku pi kutip kain2 tu dari kawan aku, hasilnye...

ini untuk bonda tercinta...

ini pulak untuk aku...

Nampak macam dull, tapi aku puas hati. Sebab kain die lembut n sejuk. Takde la aku berpeluh2 bila pakai baju kurung n buat acara lari kejar mengejar amir. Bila jumpa kawan aku ni, timbul lak idea aku nak pegi Bandung untuk bershopping. Tapi buat masa ni kena la aku pendamkan dulu niat aku tuh sebab virus H1N1 yg tengah menular skrg ni. Takpe, simpan duit banyak2 dulu, nanti boleh shopping puas2.

p/s: ade lg ke org nak amik tempahan baju kurung untuk raye nih?

2 comments:

Anonymous said...

uit...cantik tu kain cotton ko...aku suka corak dia..

azrin said...

x sempat nak buat untuk raye tuh, aku mmg bercita2 nak ke bandung sendiri, nak shopping... haha, kaki shopping aku ni,