Friday, August 21, 2009

penyek....

mesti korang terpikir, apehal dgn title blog aku hari ni. sebenarnye, dah lima malam badan aku penyek kena hempap. haa... jgn pikir yg bukan2 eehhh. aku bukan kena hempap dgn jin mahupun pak pent (hubbyku). tapi aku penyek kena hempap dengan maziz. ntah kenapa sejak baik dari demam minggu lepas, die tak nak tido atas tilam. haaa.... aku la jadi tilam die tetiap malam skrg ni. die nak tido meniarap atas dada aku. sampai sesak nafas aku jadinye, die plak relaks je tido tanpa rase bersalah. mama die sampai ke pagi menahan berat atas badan. pak pent la muka semacam jer sejak maziz tido atas badan aku, tak leh nak peluk la tu. sebab anak dah melekap atas badan aku. maziz pun satu, tak nak mengalah lansung.


maziz, basikal & mata bulat??
(abaikan pemandangan kat blkg tu eh)

amir lak, menyambung demam adik die, minggu ni die asyik tak sihat, cirit-birit la, selsema la, batuk la, demam la. ntah dah berapa banyak la duit aku habis sebab bawak dua beradik ni pegi klinik amik ubat bulan ni. yg aku hairannye, siang je die tak sihat, bila malam bukan main aktif lagi kat rumah, terlompat sana sini, tak reti duduk diam, tido pukul 2 pagi. apakah itu? terkejut sebab dah tak pakai pampers ka? aku pun tak tau nak buat kesimpulan apa. harap2 tak de apa2. kalau esok masih demam aku nak angkut die pegi KPMC lagi. takut jugak aku die terjangkit penyakit2 yg tak sepatutnye tuh. esok kite dah mula berpuasa, kepada semua umat islam terutama sekali mak bapak aku, kakak2 & abang aku,pakcik2 aku, makcik2 aku, sedara mara aku, aku ucapkan "selamat menunaikan ibadah puasa". semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insyaallah.

aku plak tgh happy menunggu cheque hasil penjualan ESOS aku keluar. kalau x silap awal minggu depan dapat la aku cheque tu. mak cik kayoooo. kaya ape benda, kena bayar hutang la plak. tapi aku tgh pasang niat ni. nak beli handbag baru. siap dah buat online survey lagi. ini antara pilihan aku. mana satu cantik ek?



ini dari Guess, RM540...

ini plak dari baby phat, RM400...

p/s: husband aku approve ke nak beli handbag mahal2 ni?

2 comments:

ina said...

rin, kalo laki ko tak approve kan..ko approve sendiri jer..hahaha..ko buat mcm aku..dia tak bg pun beli gak..dia taknka belikan ..aku beli sendiri...abis citer..yg penting..aku dpt..penat wei keje..sesekali nak mrasa duit gaji ngan benda2 mahal2 mcmni...- ina

azrin said...

haha, itu la... rasenye mmg nak beli jer, tapi kena cepat ni, before mega sales habis...