Tuesday, August 25, 2009

tensionnnn.....

aku mmg dah lama rase nak luahkan perasaan ni, aku mmg tension yg amat sangat sejak akhir2 ni, aku dah mula rase x seronok dan bengang dgn "seseorg", rase kurang percaya dah mula terbit pada "seseorg" ni. dulu bukan main lagi berjanji dgn aku, bila situasi dah jadi lain, janji tu tinggal janji je. susah la aku nak hormat org tu lepas ni.

aku rase masa org tu berjanji dulu, die tak pikir kemungkinan yg die tak boleh kotakan janji die. skrg ni, die buat muka bodoh (yg aku anggap hodoh jugak) jer. aku mmg betul2 bengang tengok muka bodoh die tu skrg ni.
kepada "seseorg" tu, lain kali jangan janji kalau tak boleh tepati.

hish, aku masuk tak puas hati lagi nih. rase nak je cerita ape yg tersirat dlm hati aku ni, tapi nanti ade lak yg datang sepak muka aku ni. tak pe, balik nanti aku cerita puas2 kat husband aku. pendengar paling setia dlm hidup aku ni. isk, rase nak nangis lak.


p/s: skrg bukan je tak percaya, tapi dah tukar jadi benci lak.

No comments: